erwinenannemie.reismee.nl

Voorbereidingen

De voorbereidingen lopen tot nu toe (eindelijk) voorspoedig. Het heeft even geduurd, maar de eerste stappen zijn gezet.

De reserveringen voor de overtocht Hirtshals-Kristiansand en de overtoch Larvik-Hirtshals zijn deze week bevestigd. Dus we gaan, hoe dan ook, naar Noorwegen. Bovendien zijn de eerste drie slaapplaatsen ook al geregeld. De rest volgt hopelijk deze week. En anders hebben we altijd onze nieuwe slaapzakken nog, die onlangs op Texel getest, en goedgekeurd zijn.

En daarna moet er natuurlijk nog flink geshopt gaan worden.De wandelschoenen van Annemie blijken toch te klein te zijn. Enondanks pogingen van een winkel in Margraten om deze op te rekken, zitten ze nog steeds niet lekker.We willen nog voor wandelkleren gaan kijken. En uiteraard zijn we ook nog niet voorzien in allekampeerspullen die we wellichtnodig gaan hebben. Hoe vervelend allemaal...

Wink

Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan zullen we dit verhaal uiteraard aanvullen.

En voor degene die dat interessant vinden, hieronder staan de links naar de websites van onze slaapplaatsen. (Kunnen jullie ook gelijk Noors gaan oefenen...)

Veel liefs,
Erwin en Annemie

Flensburg: http://www.booking.com/hotel/de/schaferhaus.nl.html?aid=311093;label=schaferhaus-q5M9CWULJTPCCqLuOg_gewS7155864204;ws=&gclid=CNH5q6vJqKoCFcRN3godiiofVg

Kristiansand: http://www.scandichotels.no/kristiansand

Trondheim: http://www.storsandcamping.no/

Oppdal: http://smegarden.no/

Dombås: http://www.bjorkhol.no/

Lillehamer: http://blomberghytter.no/

Oslo: http://www.clarionhotel.com/hotel-oslo-norway-NO060?sid=xRfZ3g.7lJ4OgAQh0.20&sarea=&sname=Oslo%2C+NO&sstate=&scountry=&sradius=80.00&slat=59.91228&slon=10.74998&schain=R&exp=&scity=&sort=&type=&map=n&rstart=Starting+Location&rend=Ending+Location&srp=RACK&nroom=1&nadult1=1&nchild1=0&nadult2=&nchild2=&nadult3=&nchild3=&nadult4=&nchild4=&nadult5=&nchild5=&sstate_country=

Larvik: http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&rurl=translate.google.com&sl=no&tl=en&u=http://www.bakkane-gaard.no/index.html&usg=ALkJrhgYqPqTrVIH1BQxjZQm6BVfk6bR-A

Ribe (Denemarken): http://www.ribecamping.dk/idd138.asp
(inclusief bubbelbad, speciaal voor mannetje...

Laughing

Visje

Wauw zo klinkt het alsof jullie gaat Back-packen... totdat je de luxe mooie hotelletjes ziet ;-).
Jullie zullen wel al zijn aan het aftellen, hopenlijk vinden jullie de volgende slaapplaatsen ook snel!
Ben benieuwd, ziet er tot nu toe erg leuk uit allemaal!
Maar eerst gaan wij ff op vakantie naar de bergen en de wilde dieren ... oftewel beekse bergen ;-) en dan kunnen we nog ff bijkletsen voordat jullie weggaan.
x