erwinenannemie.reismee.nl

Het is bijna zo ver....

Jaa....
Nog maar één nachtje slapen en dan gaat ons IJsland-avontuur beginnen.
Stiekem vinden we hetwel een beetje spannend. We hebben de routebeschrijvingen naar onze vakantiehuisjes nog eens bekeken, en er staan allerlei spannende dingen op als: "Je rijdt voorbij boerderij Tunga en dan volg je het teken Svindalur" of "Ga linksaf bij het voetvalveld" en "Neem de afslag na tankstation Borg". Bovendien wordt er heel sterk aangeraden om de Tomtom niet te gebruiken, tenzij je die op coordinaten kunt instellen. Gelukkig heeft IJsland maar één snelweg.
Op dit moment voelt het dus vooral nog als een speurtocht voor volwassenen.
Maar we hebben er ook echt heel veel zin in. Want we hebben ook gezien dat bijna alle huisjes een barbecue hebben, dat sommige huisjes een buiten-bubbelbad hebben en dat één huisje zelfs een telescoop heeft. En we hopen natuurlijk dat het Noorderlicht ook een beetje mee werkt.

De sfeer voor vanavond is goed. Normaal gesproken lopen we zo vlak voor de vakanties nog allerlei trucs uit te halen om de was droog te krijgen, maar dit jaar zijn we redelijk op tijd begonnen met voorbereiden. We kunnen zometeen dus onze koffers gaan inpakken, en misschien kunnen we dan, voor de verandering, ook eens een keer op tijd naar bed.
We vertrekken morgen om 09:00 met de trein richting Schiphol en om 13:55 gaan we de lucht in. Het is ongeveer drie uur vliegen en er is twee uur tijdsverschil, wat betekent dat we dus rond 15:05 lokale tijd in IJsland zullen zijn.

We zijn er nog niet achter hoe de internetverbindingen daar zijn, maar we gaan ons uiterste best doen om jullie op de hoogte te blijven houden van onze avonturen. En jullie mogen ons natuurlijk altijd laten weten hoe verschrikkelijk jullie dat vinden en hoeveel jullie ons missen ;-)

Hopelijk tot snel, en anders tot over twee weken!

Juulke

Goed bezig met die was! We hopen dat jullie een geweldig avontuur gaan beleven! Fijne vakantie!

Raymond

Fijne vakantie :)

Jenny

Leuk, die voorpret! Slaap lekker en alvast een heel goede reis!

Ad en Marian.

Jullie hebben al voorpret. Goed bezig. Veel plezier op deze avontuurlijke reis naar het ruigste land van West Europa. Ga er maar lekker van genieten.

Truus

Whaaaaw , jullie zijn nu wel op t vliegveld , en de spanning stijgt .
Weet je nu wel hoelaat t vliegtuig vertrekt Annemie , hihi ..Heel veel reisplezier , verdwalen gaat zeker niet lukken want jullie hadden n gedetailleerde routebeschrijving ... .derde boom rechts , rode telefooncel rechtdoor .......komt goed met jullie ...xxxx

Lotty

jaaaaa, eindelijk is het zover! Wat zullen jullie mooie, nieuwe dingen gaan zien en beleven.
Ik verheug me nu al op de foto's. Ik verwacht landschappen zoals in Nieuw Zeeland. Dus ik ben een beetje jaloers. ;-)

Heel veel plezier en goda ferd (ijslands voor goeie reis)

xxx

Ome Marcel en Gerda

Heel veel plezier en geniet er van!