erwinenannemie.reismee.nl

Nog 6 nachtjes slapen...

De voorbereidingen naderenhet einde. We hebben allebei onze wandelschoenen eneen flitsende afritsbroek, de uitzet iscompleet en alle slaapplaatsen zijn geregeld. Hetenige wat we nog hoeven te doen is onze schoenen weersbestendig te maken,de laatste boodschappen voor onzeproviand, kleren wassen en inpakkenen dan zorgen dat we alles in de auto gepropt krijgen.

Ondertussenzijn we er ook achter gekomen dat onze exacte route nog niet op de site staat, terwijl sommige mensen dit wel leuk vinden om te weten. Hieronder hebben we dus, speciaal voor die mensen, onze route neergezet.

za. 20 augustus: Sittard - Flensburg Duitsland (+/- 625 km.)

zo. 21 augustus: Flensburg - Kristiansand (+/- 366 km., incl. overtocht)

ma. 22 augustus: Kristiansand - Jorpeland (+/- 245 km.)

di. 23 augustus: Jorpeland - Eidflord (+/- 264 km.)

woe. 24 augustus: Eidflord - Laerdalsoyri (+/- 254 km., via Gol en Borgund)

do. 25 augustus: Laerdolsoyri - Flam - Laerdalsoyri

vrij. 26 augustus: Laerdalsoyri - Alesund (+/- 258 km.)

za. 27 augustus: Alesund - Molde (+/- 178 km., via Andalsnes)

zo. 28 augustus: Molde - Trondheim (+/- 221 km.)

ma. 29 augustus: Trondheim

di. 30 augustus: Trondheim - Oppdal (+/- 119 km.)

woe. 31 augustus: Oppdal - Dombås (+/- 79 km.)

do. 1 september: Dombås - Lillehamer (+/- 160 km.)

vrij. 2 september: Lillehamer - Oslo (+/- 189 km., via Hamar)

za. 3 september: Oslo

zo.4 september: Oslo - Larvik (+/- 402 km.)

ma. 5 september: Larvik (Telemarkkanaal)

di. 6 september: Larvik - Ribe Denemarken (+/- 334 km., incl. overtocht)

woe. 7 september: Ribe

do. 8 september: Ribe

vrij. 9 september: Ribe - Sittard (+/- 717 km., via Legoland, en hoera..., vandaag zijn we twee jaar getrouwd)

Nog 6 nachtjes slapen en dan gaan we. En we hebben er echt heel erg veel zin in!!
We hebben alleenniet op alle slaapplaatsen beschikking over internet, dus we kunnen jullie niet dagelijks op de hoogte houden. Maar we gaan ons best doen om jullie zo goed mogelijk te informeren.

Med vennlig hilsen,
Erwin en Annemie

Richard

Hoi Erwin en Annemie,
Super...nog een paar nachtjes en dan lekker op vakantie... ik ben wel eens benieuwd naar die flitsende afritsbroek..hahaha.. nou de voorbereidingen zijn dus gemaakt..
Geniet er maar lekker van en ik ben ook benieuwd naar jullie mooie foto's ik volg de boel lekker en post maar veel foto's.. .. geroetekes van rich
på gensyn

Deb & Joost

We wensen jullie een fantastische reis toe en we hopen dat jullie er enorm van zullen genieten. We verheugen ons op alle reisverhalen en avonturen.

Truus

SUPER , wat gaat ´t snel nu , nog ´n paar nachtjes en dan .......Ik verheug me op jullie verhalen en foto´s .
Maar vooral veel plezier ...veel groetjes en ´n dikke knuf en kus....

Maud en Bert

Hallo Annemie en Erwin,
We wensen jullie een prachtige reis en hopelijk hebben jullie nog iets aan de tips die we gestuurd hebben.
Groetjes,
Maud en Bert

P en M uit O

koffers zijn gepakt bloemen water gegeven , nu nog
eenmail enwe zijn klaar. Mooie foto,s ,mooieschoenen
wat een mooi land.Geniet er maarvan. Ook voor
jullie eengoeie reis terug.Wij bellen jullienog.
De oudjes uit O.