erwinenannemie.reismee.nl

onze eerste vakantiedag

Hallo allemaal,

Gelukkig kunnen we weer inloggen op onze site, zodat we jullie bij deze kunnen laten weten dat we onze eerste vakantiedag overleefd hebben, en dat we elkaar nog niet 'de koppen ingeslagen hebben'.
Vanochtend hadden we ons bijna verslapen. Annemie had gisteren nog even wat gepoetst, en had daarbij de volumeknop van de wekker dichtgedraaid, waardoor we de wekker niet gehoord hebben. Gelukkig werkten onze biologische wekkers goed, waardoor we toch op tijd wakker waren.
We hebben de laatste spullen ingepakt, en rond 11:00 zijn we vertrokken. De planning was om uiterlijk om 10:00 weg te gaan, maar och..., het is niet dat we een vliegtuig moesten halen of zo.

De weg richting Flensburg is goed verlopen. We hebben wel wat vertraging opgelopen door de vele wegwerkzaamheden die we tegenkwamen, maar echt stil gestaan hebben we nergens.
Het grootste gedeelte was snelweg, dus er was weinig spannends te zien. Waarschijnlijk heeft het hierdoor ook wel even geduurd voordat ik, Annemie, het vakantiegevoel te pakken had. Maar ook dat is helemaal goed gekomen.
Onderweg is het ons wel opgevallen dat sommige Duitsers toch wel erg hard rijden, en dat bijna alle dorpjes 'Ausfahrt' heten. Erg verwarrend hoor...

Rond 19:00 waren we bij het hotel. Het ziet er goed uit. We hebben een schone kamer, en het personeel is erg vriendelijk. We hebben net zelfs alvast een ontbijtpakket gekregen, omdat we morgen weer heel erg vroeg weg moeten.
We zijn ook nog even naar het vliegveld gelopen aan de overkant van de weg. Er was iets te doen vanavond. We weten niet wat, maar we hebben wel leuke vliegtuigjes gezien.

En nu, bijna 21:30, liggen we moe, maar voldaan in bed. Onze eerste vakantiedag zit er alweer op. Morgen gaan we dan echt naar Noorwegen. We hebben er zin in!!

PS. Iedereen nog bedankt voor alle berichtjes, krabbels, sms'jes, telefoontjes en tips!!

Truus

So hei , liggen jullie nu al op 1oor was er niks meer te doen daaroo ,Ja wel ik snap het morgen vroeg dag om verder te gaan ..kus knuf .

visje

Rare duitsers;-). En een uur later vertrekken dan gepland is normaal als t nog zo vroeg is! Slaap lekker zodat jullie morgen weer fris en fruitig op weg kunnen. Ps rijden jullie beiden?

godelieve

we zijn net terug van legoland duitsland en ik zag dat jullie legoland Billund aandoen op 1 dag incl terugreis? je bent er zeker een hele dag zoet, en misschien wel twee als je errug legogek bent, dus tip: ruim tijd in voor legoland :)