erwinenannemie.reismee.nl

Trondheim

Hallo allemaal,

Voor iedereen die zijn best gedaan heeft om een beetje zon deze kant op te sturen: Bedankt!!

De voorspellingen voor vandaag waren 13 graden en regen, en we kregen 20 graden en zon. We hebben dus een heerlijke dag gehad.

Vandaag hebben we de hele dag door Trondheim gelopen. Ook dit is weer een erg mooie stad. Helaas voor jullie zitten we nog steeds op dezelfde camping, dus we kunnen jullie nog steeds geen foto's laten zien

Frown

In Trondheim hebben we de Onze-Lieve-Vrouwe kerk van buiten bekeken, we hebben de Nidaroskathedraal van buiten en van binnen bekeken (wauw!!),we hebben een tentoonstelling bekeken over de monarchie door de jaren heen, we hebben een 'oorlogs- en verzetmuseum door de jaren heen' bekeken, we hebben we hebben heerlijk geluncht met een broodje zalmfilet, we zijn langs de kleurige pakhuizen gelopen, we hebben een cruiseschip van dichtbijbekeken (de Luna van rederij Aida), we zijn door de winkelstraat gelopen en uiteindelijk zijn we geeindigdbij Egon, ons nieuwefavoriete restaurant, dat we vorige week in Kristiansand al ontdekt hadden.

En geloofhet of niet, maar op de terugweg begon het weer te regenen.Het voordeel daarvan is wel dat we nu eindelijk weten waar de regenboog begint. Deze begint in een fjord bij Trondheim. En niks, pot met goud of troetelbeertjes, maar gewoon water, aan het begin van de regenboog. Maar wel een erg mooi gezicht!

Annemie schrijft nog even haar verslag, terwijlErwin deene sudoku na de andere sudoku maakt,en dan zit deze dag er ook alweer op.

Morgen gaan we naar Oppdal. Het schijnt dat we daar trollen kunnen vinden. We zijn benieuwd...

Visje

"En niks, pot met goud of troetelbeertjes, maar gewoon water" ... snorkels dan???

Jullie zien wel veel daar, ben benieuwd naar de foto's welke we nu moeten missen :-)