erwinenannemie.reismee.nl

een "dip-dagje"

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we ook weer internet, maar het is een beetje langzaam. Vandaar dat er ook geen foto's bij dit verhaal staan.
Eigenlijk hebben we ook helemaal geen interessante foto's, want vandaag is een beetje een saaie dag. Het is zondag, het regent, het seizoen is echt wel voorbij, dus Noorwegen is uitgestorven.

Vanochtend hebben we wel weer genoten van het ontbijt. Daarna zijn we veilig de staduit kunnen rijden. Zelfs inOslo is er op zondag geen bal te beleven. We zijn veilig in Larvik aangekomen, waar we echt gewoon eencomplete woning tot onze beschikking hebben. (het huisje hier is groter dan het huisje vanAnnemie in de Erensstraat).
Van verveling zijn we nog een stukje gaan rondrijden in de omgeving, waarbij we uiteindelijk inStavern uitgekomen zijn. Hier hebben we even een rondje gelopen, en gelukkig toch nog wat boodschappen kunnen doen.

En de rest van de dag / avond gaan we lekker verder met ons vervelen.

Iemand nog wat leuks, grappigs of spannendste vertellen?

Reacties

Reacties

oudjes

Komen net terug van de open dag!! Was gezellig, kennis gemaakt met de vriend van Jenny. Hij maakte gelijk pluspunten. Dan dan Sylvia en Peter de Groot. Zij zagen er goed uit. Komen ook weer naar Argentijse tango!!! Dan weer gezellig met Berrie en Ans zitten roddelen. Zoals jullie weer horen vanouds gezellig. Straks, volgens traditie, lekker wokken en dan is het weekend weer om. Geniet van de vrije avond, maak morgen veel foto's van kanaal. Groeten van ons, de oudjes.

Juulke

Ja, de open dag was erg gezellig. Geen idee of het druk was met 'nieuwe mensen'... Ik ken de helft van 'de vaste kliek' geeneens, zeker niet van die streetdancers. Vanavond open 'dag' nr 2! Veel plezier met vervelen! Jullie hebben toch internet, kunnen jullie omstebeurt farmvillen;-)xx

Karel

Hoi Annemie en Erwin

Heb nog wel iets te vertellen maar het is niet leuk grappig of spannend hahah
heb een rib gekneusd en ben er nu achter dat dat erg pijnlijk is hahah
Wens jullie nog heel veel plezier ik volg jullie met plezier

Groetjes uit Roermond Karel

visje

Haha juulke, ik denk dat al hun krobs wel verwilderd zijn! En ik heb wim natuurlijk instructies gegeven over fam. Kroes, wat hij wel en niet kon zeggen, en als het niet werkte kon hij altijd nog zeggen dat "islands in the streem" zijn favoriete nummer is ;-) (grapje).
Hopenlijk hebben jullie morgen beter weer en meer spannende dingen te beleven!

Jos en Bep Hamers

Beste Annemie en Erwin.
Ja, Annemie, ik richt even het woord aan jou .
Je zult je in eerste instantie wel afvragen wie ik ben. Ik zal het je uitleggen.
Vanavond was onze dochter, Peggy(werkt ook bij NN), bij ons op de BBQ.
Zij heeft ons de link van jullie vakantieverslag door gestuurd. Tijdens de BBQ vertelde ze me dat jij de dochter bent van Marie-Louise die bij de catering van de Hogeschool Zuyd werkt. Ik(Jos) heb 17 jaar bij de Hogeschool gewerkt en ik schat ± 6 jaar met jou moeder samen gewerkt. Zij bij de catering en ik als conciérge. Ik kan je zeggen, je hebt een lieve hard werkende moeder en waarmee het prettig is om samen te werken.
Dat Peggy de link heeft doorgestuurd heeft te maken met het feit dat wij, Bep en ik, in 2005 met auto en caravan een rondreis door het zuidelijke deel van Noorwegen hebben gemaakt. We hebben daarbij een aantal plaatsen/ bijzonderheden aangedaan die we nu van jullie terug zien op de foto's, zoals oa. Flamm en een rit door de Laerdaltunnel. het was een geweldige ervaring in een prachtig land. Als alles mee zit hopen we het volgend jaar weer naar Noorwegen te gaan maar dan zonder caravan. Ik wens jullie nog een hele fijne vakantie en hoop dat jullie net zoveel mooie herinneringen mee naar huis brengen als wij 6 jaar geleden. We denken er nog steeds aan terug.
Als je met je ouders mailt doe je moeder(en uiteraard ook je vader) de groeten van mij.

hoe klein is de wereld

Even een reactie op bericht van Jos en Bep. Annemie heeft me vanmorgen gelijk een sms-je gestuurd om op hun site te kijken.
Wat een mooie woorden. Uiteraard komt prettige samenwerking van twee kanten en jij was ook die harde werker die vanalles voor ons oploste. Als ik ver in mijn geheugen terug ga weet ik nog. dat niet wij alleen collega's waren, maar ook dat je dochter bij NN ging werken en dus een collega werd van onze dochter. Wij hebben daar nog samen over gesproken, allleen maar goeds hoor!!! Leuk om op deze manier te horen dat het goed met je gaat, geniet van je pensionering en wie weet hoe we nog van elkaar horen. Groetjes Jan n Marie-Louise.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!