erwinenannemie.reismee.nl

onze laatste dag in Noorwegen

Hallo allemaal,

Vandaag liep een beetje anders dan we gedacht hadden. De planning was om de route langs het Telemarkkanaal te rijden. Dit hebben we ook gedaan, alleen hadden we veel meer kanaal verwacht. Het eerste deel zag er echt spectaculair uit, met alle sluisjes. In totaal zijn het er acht, waarvan wij er vijf bekeken hebben.

Na de laatste sluis, hebben we voornamelijk weer een rit door het binnenland gehad. Niet dat dat vervelend was hoor. Het leek wel een beetje een samenvatting van onze vakantie. We hebben water en bergen gezien, we hebben over kronkelwegen gereden, we hebben watervallen gezien, we zijn door tunnels gegaan en we hebben de wolken in de bergen zien liggen. Het enige wat er nog ontbrak, waren de schapen op de weg, de bergtoppen met sneeuw, en een chagrijnige Noor.

Oh, en we hebben nog een staafkerk gezien, die niet in de steigers stond.

Na een lange rit, zitten we nu weer lekker in ons huis(je). Vanavond hebben we genoten van een heerlijke, maar erg machtige pizza.
Zometeen gaan we onze spullen alvast klaarzetten voor morgen. Vandaag was echt onze laatste dag in Noorwegen (zucht...). Morgen om 08:15 hebben we de boot naar Denemarken. Gelukkig hebben we daar nog een paar daagjes, voordat we weer terug naar het zuiden komen, en weer met het echte leven moeten beginnen...

Frown

Noorwegen was echt 'WAUW' en zodra we thuis zijn, gaan we echt wel gelijk sparen om nog een keertje terug te kunnen komen.

@ Juulke en Jenny; 'farmvillen', wat is dat?? Ik geloof dat we allebei helemaal afgekickt zijn.

@ Karel; heel erg veel beterschap. Hopelijk gaat het snel beter, of wordt in ieder geval de pijn minder.

@ ouders van Peggy: we zijn nu al jaloers op jullie, alsjullie volgend jaar weer naar Noorwegen gaan. En wij nemen zeker een hele stapel mooieherinneringen mee. Leuk dat jullie gereageerd hebben.

@ Karin, dat geldt ook voor jou. En dankjewel voor het compliment.

Ruud

Poeh, nu al laatste dag in Noorwegen?? Het gaat snel!
Helaas (of moet ik zeggen gelukkig?) geen sneeuw:) Wellicht de 2e keer in de winter plannen?? Hoeveel dagen hebben jullie nog in Denemarken?

Fijne vakantie.

Gr. Ruud