erwinenannemie.reismee.nl

In Scandinavië is de herfst al begonnen

Hallo allemaal,

Vandaag weer een verslag zonder foto's. Het weer was zo slecht, dat er eigenlijk nauwelijs foto's gemaakt zijn.

Vanochtend werden we om 04:00 al wakker van de regen. Dat beloofde al niet veel goeds. Uiteindelijk zijn we rond 05:45 opgestaan, omdat we om 07:00 al bij de boot moesten zijn. Dit is ons waarachtig ook gelukt.

De boot is met een half uur vertraging vertrokken. Het leek er even op dat het weer beter zou worden, en dat de zon weer zou gaan schijnen, maar dat was helaas ook maar van korte duur.
We zijn maar binnen gaan zitten, waar we via een omroepbericht van de kapitein te horen kregen,dat er een stevige wind stond (snelheden tussen de 55 - 65 kilometer per uur), dat de golven zo'n drie meter hoog konden worden, en dat het kon zijn dat we daardoor wat meer beweging konden voelen. De grapjas... We hebben het geweten. We (voornamelijk Annemie) hadden het ook helemaal gehad, tegen de tijd dat we in Denemarken waren. Maar goed, we hebben het gehaald.

In Denemarken hebben we nog drie uur door de stromende regen moeten rijden. Annemie vindt Denemarken een beetje saai (plat, regen en koeien, het lijkt Nederland wel), terwijl Erwin het wel weer heel erg fijn vindt om gewoon een stuk snelweg te kunnen rijden. De camping is weer makkelijk gevonden. En ook hier hebben we weer een leuk huisje, met bubbelbad (dat Erwin op dit moment aan het testen is).

Omdat het al laat in de middag was, en omdat het weer niet echt geweldig is, hebben we vandaag ook niks meer gedaan. Gelukkig zijn de voorspellingen voor morgen iets beter (90% kans op neerslag, in plaats van de 100% die ze voor vandaag voorspeld hadden), dus morgen gaan we Ribe bekijken.

Oh, en we hebben het toch nog steeds naar onze zin hoor. Als ik het verslag zo zelf terug lees, klinkt het wel heel dramatisch, maar we amuseren ons nog steeds prima

Wink

Peggy Cremers

Hoi Annemie,

Troost je, hier in Nederland is het nu ook herfst!

groetjes Peggy

Jolanda en Peter

Het lijkt onze vakantie in Texel wel qua weer

Truus

Ha Annemie en Erwin , dat is nu precies mijn weer hihi , toch hoop ik voor jullie dat ´t weer toch nog iets beter word op zn minst droog....´n warme Knuf en kusjes ....