erwinenannemie.reismee.nl

dag 2 in Ribe (en omgeving)

Hallo allemaal,

Vandaag gaan we het kortste verslag van de hele vakantie schrijven.

Vanochtend zijn we naar een tentoonstelling van zandsculpturen geweest.

En vanmiddag hebben we het 'Dansk Klokke Museum' bekeken.

Het weer was vandaag ook weer goed. We hebben een paar regenbuien gehad, maar dat was op het moment dat wij in de auto zaten, of toen we net in het museum waren.

Vanavond zijn we nog heel even naar Ribe geweest. Daar zou om acht uur een stadswandeling met de 'nachtwacht' zijn, maar er was helaas niks te beleven. Dat betekent dat we weer heel snel terug waren in ons huisje. Vanavond is de laatste nacht van onze vakantie. Dat betekent dat we nog even snel alle restjes op moeten eten (van de tucjes en de chocola en zo..., hoe vervelend weer), dat Erwin nog een keertje gebruik maakt van het bubbelbad (helaas, daar mogen geen foto's van gemaakt worden) en dat we alvast alle spullen in gaan pakken.

Morgen gaan we naar Legoland. En als alles goed gaat, slapen we morgennacht weer in ons eigen bed. En heel stiekem verheugen we ons daar ook wel een beetje op...

@oudjes: Jullie kunnen gerust vanavond en morgen de hele dag nogberichtjes plaatsen op deze site. En als we weer thuis zijn, zullen we,speciaal voor jullie, een nieuwesite beginnen. erwinenannemieinhetdagelijksleven.nl (of zoiets)