erwinenannemie.reismee.nl

ons laatste verhaal (op deze site)

Hallo allemaal,

Gisterenavond hadden we echt geen zin meer om internet nog op te starten, dus daarom vandaag het (laatste) verslag.

Gisteren zijn we naar Legoland geweest. Het was: Wauw!!

Het park was groter dan we verwacht hadden, het weer was super (18 graden en zon), en er was echt wel genoeg te zien en te doen.

We zijn begonnen bij Sealife in lego-stijl:

Daarna hebben we de attracties bekeken.

En we hebben afgesloten met een soort Madurodam van legosteentjes.

@Kelly; deze is speciaal voor jou:

Rond 15:30 vonden we het wel goed geweest en zijn we in de auto gestapt. We hadden een rit van maar liefst 753 kilometer voor de boeg. En eigenlijk ging dat heel erg goed. Erwin was 's ochtends al erg vroeg wakker, dus we wisten niet of we het gingen halen, maar om 23:43 stonden we (na in totaal 5.676,7 kilometer gereden te hebben) voor de deur van onze volgende slaapplek. We hebben hier echt een heel erg leuk huis tot onze beschikking. Het heeft een grote woonkamer, een grote keuken, drie slaapkamers (waarvan eentje met een heerlijk bed), een grote badkamer en zelfs een kelder en een zolder. En het voelt aan, alsof je bij de mensen thuis slaapt. Het zou zomaar kunnen dat we hier wat langer gaan blijven...

Zeer moe, maar uiterst voldaan zijn we in ons bed gekropen.

We hebben echt een geweldige vakantie gehad. En we gaan absoluut nog een keer (of vaker) terug.

Voor degene die ons al die tijd gevolgd hebben; we hopen dat jullie ook genoten hebben en bedankt voor alle leuke reacties.

En voor degene die foto's willen komen bekijken en verhalen wil horen; jullie zijn van harte welkom. Maar denk eraan: we hebben 21 dagen verhalen en 2615 (ongesorteerde) foto's....

kelly

Whoei! The statue of liberty! Die foto moet je me echt mailen!!! Super man!

Vakantie weer voorbij... Toch ook veel km gereden 69 meer dan wij in the USA! Volgens mij hebben jullie een toffe vakantie gehad, probeer het gevoel zo lang mogelijk vast te houden....!

Groetjes kelly

Paul Otto

Leuk dat jullie het zo goed hebben gehad en blij dat jullie weer heelhuids terug zijn.
Het zal wel afkicken worden als het "dagelijks" leven weer begint.
Bedankt voor jullie leuke verhalen en ik heb wederom een aantal foto's gezien die wij vorig jaar ook gemaakt hebben.

jolanda en Peter

Welkom Thuis!

Visje

Hallo vakantiegangers,
de opdracht om de intro's verder te regelen is tot een goed einde volbracht ;-). Beiden waren zeer te spreken over deze "match-made-in-Noorwegen"! Dus jullie verdienen ook een extra dagje vakantie. Geniet van jullie laatste daagjes!