erwinenannemie.reismee.nl

Effe stof afvegen...

Hallo allemaal,

Het is alweer bijna vier jaar geleden sinds ik iets op deze site gepost heb. Waarschijnlijk ging ik er toen vanuit dat dat ook de allerlaatste keer zou zijn, gezien de titel van het laatste verslag.
Maar ik vond het tijd om de site toch weer eens onder het stof vandaan te halen. Ik kwam er alleen achter dat er een storing is geweest, waardoor de foto's uit Noorwegen niet meer bij de verhalen staan. Ze zijn wel nog terug te vinden in de foto-albums. Dus ze zijn wel nog te bekijken.

Vorig jaar hebben we een rondreis gemaakt door Lapland. Maar dat was maar zo'n korte reis, dat we geen zin hadden om de site bij te houden. Voor de liefhebbers heb ik wel wat foto's op de site geplaatst. De verhalen moet je er maar bij denken, of een keer naar vragen ;-)



Voor dit jaar hebben we weer een (hopelijk) gave rondreis geboekt, waar we nu al naar uitkijken. We gaan naar IJsland!!Op zoek naar vulkanen, natuurbronnen en hopelijk het Noorderlicht.
http://www.buroscanbrit.nl/vakantie/ijsland/rondreis/bryndis

De bedoeling is dat we deze keer de site wel weer bij gaan houden. Mits we natuurlijk goede internetverbindingen hebben. Ik heb het kaartje alvast aangepast, de rest volgt binnenkort, als wij zelf ook meer weten.
Maar eerst wil ik even invetariseren of de mailinglist nog goed is. Als je een mail hebt gekregen over deze update, dan betekent dat dat je al/nog in onze mailinglist staat. Je wordt dus automatisch op de hoogte gehouden van onze verslagen (mocht je daar geen zin meer in hebben, voel je dan gerust vrij om je uit te schrijven).
Mocht je nog geen automatische mail krijgen, maar dat wel graag willen, dan kun je je hiervoor inschrijven op de startpagina.

Wij kijken weer uit naar deze rondreis! Jullie hopelijk ook!

Reacties

Reacties

Jolanda lebens

Geniet ervan maar laat ons mee genieten via deze site

fabienne

Blijven de verhale ook op facebook langskomen? Want daar heb ik nu het linkje hierheen gevonden. En ik vind het stiekem wel heel leuk om jullie vakantie belevenis te volgen :$

Groetjes en alvast een magische reis gewenst

oudjes

Ik neem aan dat je weet dat wij ook graag op de hoogte blijven van jullie mooie belevenissen.

oudjes

Bijna is het dan zover. Nog een nachtje slapen en dan gaat het gebeuren.
Veel plezier deze vakantie en we hopen dat jullie veel mogen beleven zodat de vakantie heel erg lang lijkt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!