erwinenannemie.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

In augustus vertrekken wij voor drie weken naar Noorwegen en Denemarken.
Dit gaat onze eerste (echte) vakantie samen worden, en voor Erwin wordt het zelfs zijn eerste rondreis. Ze zeggen dat de eerste gezamenlijke vakantie altijd de ultieme relatietest is, maar wij hebben er wel vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen...

Wink

Deze site is dé plaats om op de hoogte te blijven vanonze avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waarwe zijngeweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wezien je graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!!

Veel liefs,
Erwin en Annemie

pap en mam

Hallo,
Ook dit is weer een leuke site.
De relatietest voor jullie gaat nu ook bijna beginnen.
We zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Heel veel succes en plezier met het bij houden van deze site. We hopen dat jullie veel schrijven en foto's plaatsen. Het is dan een teken dat jullie veel beleven.
Groetjes van de oudjes.

Alie en Ben Roex

Wij wensen jullie heel veel plezier.
Wij vinden het leuk om jullie reiservaringen te lezen, en natuurlijk de foto`s te bekijken.

Groetjes Alie en Ben

Fam. Sieben

Hallo ex ceremoniemeesters ;-)

Nog even en jullie grote avontuur gaat beginnen. We kunnen het niet laten om toch even te reageren op jullie profiel foto, wat een leuk idee waar die gemaakt is :P.
Heel erg veel plezier en kijk uit voor van die gekke figuren maar we zien ons zondag nog.

Liefs,
ons

Truus

Heey Erwin en Annemie , zo kan ik vanuit mn luie stoel toch met jullie mee reizen ..Te gek , ´t is dat Hugo z´n kouwnaas is anders zou ik daar zeker ns heen gaan.. Dit is ´n mooi alternatief ...Gezellig ik zal me goed gedragen onderweg hihihihi...Dikke knuf en kus...

Mam en Pap

We wensen jullie een heel mooie reis en veel plezier en hopen dat jullie ook het weer meehebben.Als het verslag zo mooi en goed is als het boek van Schwartzwald dan zijn we er van overtuigd dat het een heel mooi boek wordt.
Gr.v. Mam en Pap.

Maud en Bert

Ha Annemie en Erwin,
Heel erg leuk om jullie te volgen. Het gaat vast en zeker een mooie reis worden want Noorwegen is een prachtig land. We zullen even kijken of we enkele tips kunnen sturen.
Groetjes,
Maud en Bert

Karel

Hoi Annemie en Erwin
Een hele leuke site om jullie reis te volgen,wat ik dus zeker zal doen.
Wens jullie een hele mooie vakantie in het mooie Noorwegen.
Groetjes Karel

oudjes

Eindelijk is het dan zover, jullie zijn onderweg.
We hopen nog steeds dat het een schitterende vakantie wordt. Geniet van alles en neem veel herinneringen mee naar huis.
Groetjes.